Reageer op: Gelijkgestemden vinden

#774
Susan
Deelnemer
Deelnemer

    Dank je wel Pieter voor uitgebreide reaktie ! Ja en “klaag” niet, heb bewondering voor hoe je ‘t allemaal voor elkaar krijgt, echt wel. Wat ik wil is wellicht niet online te vinden, op welke site dan ook, want ben beetje uitgepraat, wil liever dansen, zingen, muziek maken met anderen, spelen, creeren, fysiek dus. Doe ik toch wel, maar “home alone” is toch maar alleen. Maar goed, wie weet met wie ik mijn passies en dromen kan delen, mogelijk zelfs realiseren ? Misschien moet ik weer verhuizen, naar een land waar de zon schijnt, dansen en muziek spontaan tot het dagelijkse leven behoort – The Carribean, Afrika om maar iets te noemen. Moet ook weer de moed vinden om in campertje op reis te gaan. Heb ik gedaan, 3 jaar als nomade geleefd, in Spanje en Portugal, was fantastische beleving, miste niets !
    Zal kijken of er andere avonturiers zijn, die bereid zijn hun “comfort-zone” te verlaten voor het onbekende ?
    Heb je de film “Into the Wild” gezien (true history) ? Niet nodig op deze mail te antwoorden hoor – ik heb gezegd haha ! Love and Light Susan

    LOG IN OP UW ACCOUNT

    Your privacy is important to us and we will never rent or sell your information.

     
    ×
    GEGEVENS VERGETEN?
    ×

    Ga omhoog