tip banner

  • Dit onderwerp bevat 5 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op door .
Weergave van 5 reactie threads
  • Auteur
    Berichten
    • #452
      Patricia Smet
      Deelnemer

        is er een mogelijkheid om als je op profiel of bericht drukt je meteen bericht ziet of wat je kan typen van profiel zodat de banner verdwijnt en je niet naar beneden hoeft te scrollen?

      • #455
        Pieter • Spiritoo
        Sleutelbeheerder

          Patricia, bedoel je met “banner” de hoofdfoto met die groep mensen en daarin het menu met “Home”, “Prikbord”, enz.?
          Of bedoel je het vlak daaronder met je eigen profielgegevens en foto?
          Of allebei?

          Ik begrijp dat het handiger zou zijn als je niet moet scrollen, maar ze bevatten wel de algemene en persoonlijke menu’s. Die moeten gemakkelijk bereikbaar zijn.
          Hmm. Niet eenvoudig wat de beste oplossing zou zijn. Ik zal verder bekijken wat de mogelijkheden zijn, ook technisch.

          Bedankt voor de opmerking. 🙂

          • Deze reactie is gewijzigd 8 jaren, 9 maanden geleden door .
        • #462
          Rita Vanhumskercken
          Deelnemer

            Ja dat zou ik ook wel handiger vinden 🙂

          • #739
            Patricia Smet
            Deelnemer
            Deelnemer

              ja beide verbergen zou een stuk praktischer zijn
              andere sites hebben dit toch niet de website is nog niet echt gebruiksvriendelijk daardoor zit ik er nog niet heel vaak op…

            • #741
              Pieter • Spiritoo
              Sleutelbeheerder

                De gebruiksvriendelijkheid kan inderdaad nog beter. Er wordt constant aan gewerkt; een lange lijst met punten die in volgorde van dringendheid en mogelijkheden wordt aangepakt. 🙂
                Sommige zaken zoals dit vragen nogal wat tijd om te fixen, al lijkt het soms eenvoudig.
                Komt wel goed, en intussen zijn alle opmerkingen en verbindingen welkom.

              • #1786
                Pieter • Spiritoo
                Sleutelbeheerder

                  Hier is dan uiteindelijk een oplossing voor gekomen. 🙂
                  In ieder geval wat betreft de eigen profielgegevens, die nu niet meer verschijnen in veel gevallen.
                  Het bovenste deel (header) met de algemene menu kunnen we niet weglaten want de menu moet altijd bereikbaar zijn.
                  Toch weeral een stapje verder.
                  Opmerkingen nog altijd welkom.

              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
              LOG IN OP UW ACCOUNT

              Your privacy is important to us and we will never rent or sell your information.

               
              ×
              GEGEVENS VERGETEN?
              ×

              Ga omhoog