Spiritoo helpers gevraagd

  • Dit onderwerp bevat 2 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op door .
Weergave van 2 reactie threads
  • Auteur
    Berichten
    • #334
      Pieter • Spiritoo
      Sleutelbeheerder
      Sleutelbeheerder

        We zoeken medewerkers voor Spiritoo, voor volgende taken o.a.:

        • promotie (uitdelen flyers, assisteren stand op beurzen, …)
        • beheren van specifiek forum op Spiritoo
        • assistentie op elk gebied dat je zelf kunt voorstellen

        Vergoedingen zijn voorlopig nog niet voorzien, wel compensaties/aandelen. En je bouwt mee aan een fantastisch project met toekomst.
        Contacteer Pieter via persoonlijk bericht in Spiritoo.

        • Dit onderwerp is gewijzigd 8 jaren, 10 maanden geleden door .
        • Dit onderwerp is gewijzigd 8 jaren, 3 maanden geleden door .
      • #1618
        Luc Van Kerckhoven
        Deelnemer

          Beste,
          Ik heb interesse om mee te helpen.
          Toch enkele vraagjes.
          Ik zie de idealen wel maar waar willen jullie naartoe ?
          Zelf ben ik veel met energie bezig is kan je zien op mijn profiel
          kan daar iets mee aan als hulp op het forum ofzo?

          Met Vriendelijke Groeten Luc

        • #1619
          Pieter • Spiritoo
          Sleutelbeheerder
          Sleutelbeheerder

            Welkom hier bij Spiritoo Luc,

            Waar we naartoe willen is ongeveer dit:
            Het samenbrengen van mensen die met allerlei alternatieve dingen bezig zijn, zodat we niet zozeer elk onze eigen weg moeten banen, maar elkaar kunnen steunen, door samenwerking, communicatie en hulp. Hoe meer vriendschappen hieruit voortkomen hoe liever. 🙂
            Wie niet de conventionele wegen volgt heeft het meestal moeilijker, want moet tegen de gevestigde opinies opboksen of krijgt toch meestal minder bijval in deze maatschappij.
            Om te beginnen willen we deze samenwerkingen en kennismakingen hier online bevorderen, maar dat mag met plezier uitbreiden naar offline activiteiten.
            Dit alles willen we doen met respect voor privacy en toch veilig.
            Ook zonder reclame, maar informatie willen we graag.
            Om de financiële kant te doen kloppen (lidgeld is minimaal), zijn we met een webshop gestart.
            Voorlopig enkel het Nederlands taalgebied, maar de rest van de wereld wacht. 😉
            Wat je inderdaad zou kunnen doen is met je kennis op het forum adviseren. We hebben diverse forums en als er nog een gebied niet voorkomt kunnen we een forum bijmaken. Maar ik zie wel dat velen een afwachtende houding aannemen en vooral lezen, zonder zelf vragen of suggesties op de forums te doen. Dus aarzel niet om zelf eerste stappen te nemen op de forums en interessante gezichtspunten te posten.
            Samenwerking kan eventueel ver gaan, tot … deel worden van het Spiritoo-project.
            Voor alle vragen: contacteer me best via persoonlijk bericht.
            Hartelijk dank alvast voor je suggestie.

            Pieter

        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
        LOG IN OP UW ACCOUNT

        Your privacy is important to us and we will never rent or sell your information.

         
        ×
        GEGEVENS VERGETEN?
        ×

        Ga omhoog