Ondernemen in de 21ste Eeuw

  • Dit onderwerp bevat 7 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op door .
Weergave van 7 reactie threads
  • Auteur
    Berichten
    • #1408
      Eveline
      Deelnemer

        Vermits we niet meer leven in de 20ste Eeuw, is het belangrijk te kijken hoe de Economie zich beweegt in de 21ste Eeuw.

        Meer en meer worden mensen behandeld als een deel van producten en niet gerespecteerd.

        Er word nog steeds les gegeven aan jongeren volgens een systeem dat over datum is zodat meer en meer gediplomeerden niet naar waarde beloond worden of sterker nog, niet aan de baan geraken waar ze voor gestudeerd hebben.

        We zijn in tijden van verandering ….

        De nieuwe Economie nodigt ons uit om op een andere manier geld te creëren als ondernemer, op een humane manier met een sociale grondslag.

        Een manier om in de eerste plaats persoonlijk te groeien om zo met de kennis die we opdoen door mensen die reeds succes hebben, leren en genereren tegelijkertijd, om te groeien naar financiële onafhankelijkheid.

        Samenwerken in Team en toch als zelfstandige financiën en tijd in eigen beheer krijgen is de boodschap.

        Het goede nieuws is dat deze nieuwe vorm van economie nu als een Master gegeven word in Harvard, in Barcelona, Madrid en Rome.

        Zelf heb ik dit systeem enkele jaren geleden ontdekt op een moment van bewustzijn, dat er iets anders moest zijn.

        Ik ben dan ook heel dankbaar dat dit op mijn pad is gekomen en een andere toekomst kan bieden aan mijn kinderen en kleinkinderen.

        Wil je hier graag meer inlichtingen over, voel u vrij mij te contacteren, hier via Spiritoo.

        Een zonnige, succesvolle dag,

        Eveline

      • #1491
        sabrinavansteenbergen@hotmail.com
        Deelnemer

          Hoi,
          Ik zou idd graag meer inlichtingen willen!Ik ben zelf op een punt gekomen dat ik niet goed weet welke richting ik uit moet…mijn zaak opgeven?iets beginnen op spiritueel vlak?
          Laat maar komen 😉
          groetjes
          Sabrina

        • #1492
          Eveline
          Deelnemer
          Deelnemer

            Dag Sabrina,

            Fijn jou bericht, en heel herkenbaar wat ik van je lees

            Ooit stond ik ook op dit punt !

            Graag licht ik je meer toe van wat wij doen

            Ben maar net thuis van wat drukke vruchtvolle dagen … 🙂

            Moest je a.s. woensdagavond vrij kunnen maken dan kan je ons Team leren kennen

            We zijn dan in Antwerpen

            Warme groet

            Eveline

          • #1494
            sabrinavansteenbergen@hotmail.com
            Deelnemer

              Hoi,
              Ik zou zeker wel even kunnen langs komen.
              Om hoe laat en waar juist?
              (ik moet wel om 19u terug naar huis keren…)
              Alvast enorm bedankt,
              Groeten,
              Sabrina

            • #1495
              Eveline
              Deelnemer
              Deelnemer

                Hallo Sabrina ,

                Mijn excuses voor late antwoord , we hebben buitenlandse gasten ivm ons project en de dagen vliegen voorbij 🙂
                ik geef je alvast mijn telefoonnummer dat maakt het makkelijker om straks af te spreken als het jou nog past

                0494 03 52 12

                je mag ook de jouwe geven als je liever hebt dat ik jou bel goed ?

                Warme Groet

                Eveline

              • #1497
                sabrinavansteenbergen@hotmail.com
                Deelnemer

                  Dank je Eveline, ik zal je straks even opbellen!

                  groetjs
                  Sabrina

                • #1498
                  sabrinavansteenbergen@hotmail.com
                  Deelnemer

                    Eveline, het wordt verdacht stil aan de overkant… 😉 🙂
                    Hopelijk hoor ik snel iets van je!
                    groetjes
                    Sabrina

                  • #1502
                    Pieter • Spiritoo
                    Sleutelbeheerder

                      Ik weet niet of dit intussen een vervolg had; normaal krijgt men een bericht als er in een forum een antwoord komt, maar alleen als men erop geabonneerd is. Dat kun je door bovenaan te klikken op “abonneren” en best onder het bericht aanvinken “√Houd me op de hoogte van reacties via e-mail”.
                      Misschien was dat hier niet het geval.
                      Dan kun je nog altijd op de persoon klikken en in dat account een persoonlijk bericht sturen.
                      🙂

                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
                  LOG IN OP UW ACCOUNT

                  Your privacy is important to us and we will never rent or sell your information.

                   
                  ×
                  GEGEVENS VERGETEN?
                  ×

                  Ga omhoog