Luisterkind

  • Dit onderwerp bevat 2 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op door .
Weergave van 2 reactie threads
  • Auteur
    Berichten
    • #2132
      Deborah Claeys
      Deelnemer

        Een luisterkindafstemming is voor alle kinderen en volwassenen van 0 tot 100+ en gebeurt altijd op afstand (contact via mail).

        Je kan een afstemming aanvragen bij diverse problemen, zoals wanneer je vragen hebt over bepaald gedrag van je kind (bv:slaapproblemen, huilgedrag, agressie, gedragsstoornissen, leerstoornissen,…) of bij emotionele moeilijkheden (onrust, depressieve gevoelens, burn-out, levensvragen…)

        Bij een afstemming maak ik, via de energie, contact op zielsniveau en ga in gesprek. Als luisterkindwerker luister ik naar de antwoorden en woorden die vanuit dit niveau naar boven komen. Ik vul niets in en laat alles vanuit de persoon zelf komen. Iedereen draagt alle antwoorden met zich mee. In vol vertrouwen ga ik in gesprek. Ik noteer jouw of je kind zijn antwoorden en handvaten die nodig zijn om gelukkiger en met meer vertrouwen in dit leven te staan.

        De Luisterkind Levensbrugafstemming is speciaal gericht op kinderen en volwassenen in coma, met een zware beperking, die overleden zijn, en volwassenen met een vorm van dementie. Via deze afstemming maak ik een brug tussen de persoon in kwestie en de aanvrager.

        Hartelijke groet,

        Deborah Claeys
        Luisterkindwerker

        site

      • #2135
        Pieter • Spiritoo
        Sleutelbeheerder

          Dat klinkt heel interessant.
          Niet gemakkelijk allicht om de informatie steeds zuiver te houden.

          Heb je ook ervaringen met afstemming op ongeboren kinderen? Dat zou voor velen handig zijn, want nu worden zoveel ongezonde scanning-methodes gebruikt, zoals met ultra-geluid, enz.

          Groetjes

        • #2138
          Deborah Claeys
          Deelnemer
          Deelnemer

            Dag Pieter,

            Bedankt voor je reactie.

            Vanuit de opleiding werden we voldoende getraind om de juiste informatie te verkrijgen en het liefdevol en respectvol te doen.
            Het vraag inderdaad wel aandacht om dit op een correcte manier te doen.

            Een afstemming kan zeker op ongeboren kinderen. Als je zwanger bent kan je geboortebegeleiding aanvragen. Dit gebeurt het 3e trimester van de zwangerschap. Luisterkind is er niet om medische zaken op te sporen, maar wel om een vlotte bevalling te ondersteunen en te kijken wat mama en het kindje nodig hebben om de bevalling vlotter te doen verlopen. Het is een prachtige eerste contact met je kindje. Ik spreek uit ervaring. Ik heb dit bij mijn jongste laten doen en er veel uitgehaald. Zowel voor de bevalling, de eerste dagen nadien en in eerste hechting met mijn dochtertje.

            Groetjes

        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
        LOG IN OP UW ACCOUNT

        Your privacy is important to us and we will never rent or sell your information.

         
        ×
        GEGEVENS VERGETEN?
        ×

        Ga omhoog