Haal alles uit Spiritoo :-)

  • Dit onderwerp bevat 0 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op door .
Weergave van 0 reactie threads
  • Auteur
    Berichten
    • #1005
      Pieter • Spiritoo
      Sleutelbeheerder
      Sleutelbeheerder

        Sommigen zoeken nog wat naar de beste manier om met Spiritoo© te werken en daarom wil ik enkele tips geven, waardoor je het meeste effect zult krijgen van je lidmaatschap. Het succes van Spiritoo hangt in de eerste plaats af van de activiteiten van de leden.

        1. Heb je nog nooit ingelogd (rechtsboven), dan is dit het moment om van start te gaan. In het geval je de mail met paswoord niet meer moest hebben, klik op “log in” en dan op “forgot your username or password?”.
        2. Profielfoto: niet verplicht, maar het is wel dè manier om contacten te leggen en herkenbaar te zijn voor je vrienden. Bijna niemand zal je contacteren zolang je geen foto hebt geupload. Hoe? eenvoudig, na inloggen klik je op profiel en de rest wijst zichzelf uit, of anders, klik op “help”.
        3. Alle extra informatie in je profiel helpt om contacten te bevorderen, want andere leden zoeken naar specifieke eigenschappen … Bv. alles wat je wil delen als mens (of aanbiedt in je praktijk, shop, enz.), kun je plaatsen bij “Samenvatting over mij”. En evt. foto’s …
        4. Heb je een activiteit of organiseer je evenementen, plaats ze in de agenda. Zie rechtse kolom op de site.
        5. Jouw interessegebied past allicht in een groep. Een nieuwe groep met forum kun je aanmaken als die nog niet bestaat. Daar worden de gesprekken gevoerd waar “soortgenoten” wat aan hebben en waar mensen elkaar ontdekken.
        6. Gelijkgezinden vind je gemakkelijk op Spiritoo: start een gesprek over jouw interesses op het forum. Nieuwe rubriek nodig? Laat maar weten. Uit gesprekken volgen contacten, vrienden, enz.
        7. Er zijn veel therapeuten op Spiritoo. Die kun je via het forum of rechtstreeks via een persoonlijk bericht op hun profiel vragen stellen.
        8. Ben je zelf therapeut? Duid dit aan in je profiel: “Therapeut:” √ plus de disciplines die je toepast. Post ook je aanbiedingen, voordrachten, workshops op het forum, kalender of je prikbord.

        Meer uitleg vind je steeds in de “veelgestelde vragen”.
        Nog vragen? Stel ze hieronder of klik op “contact”, of contacteer mij via mijn profiel.

        Succes!
        Pieter

        PS: Spiritoo promoten is ook een goed idee, bv. via je vermelding of link op Facebook, Twitter, email, enz. Nodig daar vrienden uit voor Spiritoo.

    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
    LOG IN OP UW ACCOUNT

    Your privacy is important to us and we will never rent or sell your information.

     
    ×
    GEGEVENS VERGETEN?
    ×

    Ga omhoog