Groepspraktijk gezocht regio Mechelen / Antwerpen

  • Dit onderwerp bevat 0 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op door .
Weergave van 0 reactie threads
  • Auteur
    Berichten
    • #460
      Rita Vanhumskercken
      Deelnemer

        Hallo,

        Ik wil me graag aansluiten bij een groepspraktijk met een holistische kijk op gezondheid. Het lijkt me leuk om onze krachten te bundelen zodat het voor alle partijen een win-win situatie is. 🙂

        Ik werk – met groot succes – met volgende twee methoden, waarin ik een intense opleiding heb gevolgd en waarin ik me blijf verdiepen.
        – Stembevrijding (www.stembevrijding.weebly.com)
        – Yuen Methode (www.yuenmethodbelgium.weebly.com)

        Wat heb ik verder te bieden?
        – Na meer dan 10 jaar ervaring in holistisch werk (reiki, quantum touch, meditatie begeleiding, sound healing, zweethutten, EFT, de Helende Reis) heb ik een goede voeling met mensen terwijl ik toch bij mezelf kan blijven en geen energieën van anderen overneem.
        – sales en marketing training
        – ervaring met video’s en website beheer

        Alhoewel ik het leven op een zeer spirituele manier beleef, ben ik een “down to earth” type. Ik kijk momenteel ook uit naar een nieuwe en leuke ‘gewone’ job (voor zolang dat nodig is), en zou enkele avonden per week en ‘s zaterdags willen vrijhouden voor het werk in de groepspraktijk.

        Interesse?

        Groetjes,
        Rita

    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
    LOG IN OP UW ACCOUNT

    Your privacy is important to us and we will never rent or sell your information.

     
    ×
    GEGEVENS VERGETEN?
    ×

    Ga omhoog