Eckhart Tolle video's

  • Dit onderwerp bevat 3 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op door .
Weergave van 3 reactie threads
  • Auteur
    Berichten
    • #936
      Pieter • Spiritoo
      Sleutelbeheerder
      Sleutelbeheerder

        In “opdracht” van Susan plaats ik deze links. 🙂

        https://www.eckharttollenow.com/new-home-video/default.aspx?shortcode=ac14wa

        https://www.eckharttollenow.com/new-home-video/default.aspx?shortcode=i8a6rx

        Zelf kreeg ik er geen geluid uit. Benieuwd wat het bij jullie doet.
        Reacties welkom hieronder.

      • #938
        Susan
        Deelnemer

          Vreemd – ik kreeg wel geluid bij de beelden, dus hoop anderen ook. Overigens zijn er talloze videos van/met Eckhart Tolle via Youtube te beluisteren, GRATIS bovendien. Voldoende om zijn naam in te tikken en zie wat verschijnt…
          Hartelijke groet, Susan

        • #939
          Pieter • Spiritoo
          Sleutelbeheerder
          Sleutelbeheerder

            Inderdaad. Het voordeel bij YouTube is bovendien dat als je een link plaatst hier op een aparte regel, die video IN ons forum te bekijken is. Gewoon de adresregel uit je browser copiëren. Zoals dit:

            Ik vond er eentje met Nederlandse ondertiteling. Veel kijkplezier.

          • #940
            Susan
            Deelnemer

              Nou, kijk aan – dank je wel Pieter voor deze mooie, zeer waardevolle bijdrage aan Forum, met Nederlandse ondertiteling ! Prima introduktie voor hen die nog niet “bekend” zijn met Tolle. Zijn boeken zijn in talloze talen vertaald, dus ongetwijfeld ook in het Nederlands. Prachtig cadeau aan jezelf & aan andere “ontwakenden” te geven. Fijne dag, Susan

          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
          LOG IN OP UW ACCOUNT

          Your privacy is important to us and we will never rent or sell your information.

           
          ×
          GEGEVENS VERGETEN?
          ×

          Ga omhoog