De effecten van groene smoothies :-)

  • Dit onderwerp bevat 2 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op door .
Weergave van 1 reactie thread
  • Auteur
    Berichten
    • #1784
      Pieter • Spiritoo
      Sleutelbeheerder
      Sleutelbeheerder

        Een maand met dagelijks groene smoothies heeft volgens onderzoek gemiddeld volgende effecten op het lichaam. De meest voorkomende eerst:

        1. meer energie
        2. betere vertering
        3. minder nood aan zoetigheden
        4. positiever gemoed
        5. gewichtsverlies
        6. huidverbetering

        Iemand ervaringen hiermee?

      • #3634
        Esther Op de Woerd
        Deelnemer

          Omdat ik een abces in mijn linerschildklier had ben ik, na het lezen van Anthony William Medical Medium, begonnen om ‘s ochtends de dag te beginnen met een door hem aangeraden smoothy bestaande uit: stukje komkommer van 5 cm, een appel(met schil hé alles) en een bleekselderijstengel, klein laagje water.
          Toen ik voor controle terug moest was het abces niet groter geworden en mijn conditie in balans.
          De conditie an mijn nagels (die constant scheurden en niet meer groeiden), mijn haren, die oo niet meer groeiden en uitvielen is verbeterd. Mijn nagels groeien weer als kool en mijn haren zien er ook weer gezond uit.
          Het abces was overigens niet kwaadaardig.
          Ik heb zijn diëet verder gevolgd met fruitsmoothy (later op de dag) van banaan, half geperste sinaasappel en mirtilles en ik eet zeker 2x op de dag (probeer ik) sla. Dit voeg ik aan mijn maaltijd toe of dat nou lunch of warme maaltijd is met al groenten.
          Ik geloof er heilig in dat wat je eet je gezond houdt. En ben heel dankbaar dat het weer goed gaat nu.
          Je lichaam is je tempel.
          Estrela

          avatar
          • #3636
            Pieter • Spiritoo
            Sleutelbeheerder
            Sleutelbeheerder

              Leuk om te horen Esther. Een abces is inderdaad typisch een ophoping van afvalstoffen. Die worden afgevoerd met deze plantaardige smoothies. Fruitsmoothies bevatten wel veel fructose en kunnen best met mate gebruikt worden, wegens mogelijke verzuring, volgens mij.
              Healthy spirit + healthy food = healthy life 🙂

        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
        LOG IN OP UW ACCOUNT

        Your privacy is important to us and we will never rent or sell your information.

         
        ×
        GEGEVENS VERGETEN?
        ×

        Ga omhoog