Alg info

  • Dit onderwerp bevat 0 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geĆ¼pdatet op door .
Weergave van 0 reactie threads
  • Auteur
    Berichten
    • #898
      Erik
      Moderator

        Alg info over PSYCH – K
        Meer dan 95% van onze gedragingen en overtuigingen zijn onderbewust. Het vermogen om adequaat op te treden zowel op persoonlijk als professioneel vlak, wordt diepgaand beĆÆnvloed door onze overtuigingen. Met PSYCH-KĀ® kan je je onderbewuste herprogrammeren.Vb.: ā€Ik ben competentā€, ā€Ik voel me krachtigā€, ā€Ik voel me veiligā€, ā€Ik kanā€¦ā€,ā€Ik vergeefā€¦ā€, ā€¦
        Ā° Stress transformeren in vrede en niet-gehecht zijn aan de situatie die ze oproept, zowel voor oude, actuele als toekomstige situaties.
        Ā° Overtuigingen die jouw leven in vrijheid belemmeren, snel veranderen in ondersteunende overtuigingen. ( o.a. alergien , faalangst, spreken in het openbaar, examenstress ā€¦ )
        Ā° Dit alles met de garantie dat de veranderingen in jouw en andermans hoogste belang zijn.
        Met een ā€Relatiebalansā€,uit de Advanced Workshop, kan je elke relatie van zowel je ouders, voorouders, kinderen, collegaā€™s en om het even wie, ook met jezelf, in harmonie brengen zodat alle stress wegebt en je rust en vrede vindt in jezelf.
        Met een ā€Traumabalansā€ kan je de stress van traumaā€™s in rust brengen en dit zonder dat je het hele trauma moet doorlopen. En dit in zeer korte tijd. Door het feit dat we steeds vooraf spiertesten, is het steeds veilig en passend om deze balans te doen en zijn er dus geen risicoā€™s aan verbonden.
        Met de ā€balans voor Kernovertuigingenā€ en de ā€Optimale Gezondheidsbalansā€ ga je verschillende basisovertuigingen die je belemmeren transformeren. Het vraagt enorm veel energie als je met 2 tegenovergestelde overtuigingen in je systeem zit. Vb.: ā€ik wil levenā€ en tegelijkertijd ā€ik wil stervenā€ of ā€ik kanā€ en ā€ik kan nietā€. Deze balansen vormen een basis om in harmonie te leven en zijn preventie voor burn-out e.d. en evenzeer een mooie manier om weer op krachten te komen.
        Met een ā€Rapportā€ balans of ā€Contactā€- balans transformeer je de stress in communicatie en dit zowel op verbaal als non-verbaal vlak. Dit is in alle relaties, zowel op persoonlijk als op professioneel vlak, een must om vanuit ā€rustā€ te kunnen communiceren. Wetende dat meer dan 90% in de communicatie zelfs non-verbaal gebeurt en er dus op auditief, visueel als kinestetisch niveau stress kan getransformeerd worden.
        Rob Williams is de grondlegger van PSYCH-K.
        En Bruce Lipton staat 100% achter deze methode en past ze zelf ook toe.
        Zelf ben ik deze methode aan het aanleren .
        Met wie mag ik ( gratis ) samenwerken om verder ervaring op te doen ? šŸ™‚

        • Dit onderwerp is gewijzigd 8 jaren, 3 maanden geleden door .
        • Dit onderwerp is gewijzigd 8 jaren, 3 maanden geleden door .
        • Dit onderwerp is gewijzigd 8 jaren, 3 maanden geleden door .
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
    LOG IN OP UW ACCOUNT

    Your privacy is important to us and we will never rent or sell your information.

     
    Ɨ
    GEGEVENS VERGETEN?
    Ɨ

    Ga omhoog